carolineandersson.blo.gg

Mamma & Sambo

min förmiddag

Kategori: Allmänt

Har hunnit med att lämna barnen på dagis, gått till skolan å haft en lektion å sen hem igen, ätit och varit ute på en promenad med vovvarna. 
Runt nottjärn för er som vet vart det är ;) Perfekt promenad för Dino som börjar tycka om att vara ute och få en promenad som inte är för lång å inte för kort. Han hängde på bra och tyckte det va superkul att få vara med. 
Måste ju träna honom lite att gå vid trafik, eller ja, han är ju inte svår att gå med när det kommer bilar, Men så att man går där det är trafik så att han blir mer van.
Och möta andra hundar är ju också bra, men när vi mötte en så vände han å gick åt andra hållet. Typiskt. 
va kanske för att jag hade med dogge,han kanske såg farlig ut? ;)

nu ska jag sitta här å ta det lugnt innan jag hämtar pojkarna på dagis. 

Kommentarer

  • jessica säger:

    det är lite svårt att läsa texten när den smälter ihop med bakgrundsfärgen, bara så du vet! :)

    Svar: jaså är det? jag har försökt titta , men för mig är det inte alls så. vilken webbläsare använder du? =)
    carolineandersson.blo.gg

    2013-02-06 | 21:52:28

Kommentera inlägget här: