carolineandersson.blo.gg

Mamma & Sambo

VC

Kategori: Allmänt

Idag började vi dagen med en promenad, Båda barnen & båda vovvarna.
Är ju skönt väder ute, så fick ju passa på!
Senare idag ska vi till vårdcentralen med Troy, han har fått utslag på armarna och igår hade han 40 graders feber. Så dår är det bäst att titta upp vad det är. 
Förhoppningsvis är det "bara" vaccinet han reagerat på. Men då skulle utslagen kommit en vecka efter, men nu har det gått två veckor?! Så ja som sagt, bäst å titta upp. 

instagram bilder

Kategori: Allmänt

besviken

Kategori:

Fredag idag, igen! skönt.
barnen är på dagis å jag kikar igenom matten, ska kika in engelskan liten också, men just nu tar jag en paus å kikar på skilda världar.
har precis käkat lunch också, jätte gott, men starkt!!

imorgon åker vi till Mora å hälsar på mamma & pappa som är i Mora! då kommer Theodore bli glad när jag berättar det.

troy klippte sig igår, vart inte alls nöjd, inte på dom som jobbade där heller, troy vart rädd (förstligt eftersom det va första gången) men han körde av håret, alltihop, han frågade inte nå om hur vi ville ha det! han stressade as mkt, å pratade knappt med troy som satt där å va rädd!?
så aldrig mer ska jag sätta min fot där !! (hair fashion i ludvika, fy å blä!)