carolineandersson.blo.gg

Mamma & Sambo

Bloggtävling

Kategori: Allmänt


Denna tävling sponsras av www.namnnappen.se !

Vinn ett valfritt paket nappar & text!

För att vara med och tävla:

1. Kommentera detta inlägg och dela bilden på eran blogg eller instagram. 
skriv även att namnnappen.se sponsrar och att tävlingen är på denna blogg (Carolineandersson.blo.gg)

2. Viktigt är att du lämnar en mejladress så jag kan kontakta vinnaren. (den 7/10)

3. ni som inte har blogg/instagram kan kommentera vilket paket nappar ni önskar, å texten. 
glöm ej mejladressen!


Tävlingen avslutas 6/10 och vinnaren drar jag den 7/10. 

(Delar ni på instagram, berätta gärna vad ni heter där!) 

Kommentarer

  • Ida säger:

    Jag har delat detta på min blogg och är gärna med och tävlar om dessa nappar :)

    // Hallonfrossa :)

    2013-09-24 | 10:58:31
    Bloggadress: http://www.nattstad.se/Minasm%C3%A5livochjag
  • Sandra säger:

    Jag har delat på bloggen :)

    /Sandra

    2013-09-24 | 19:14:03
  • Sandra säger:

    Vet inte riktigt om min länk till bloggen syntes så skriver igen och länkar

    http://sandraerikssson.devote.se/blogs/27108319/taevling.htm

    2013-09-24 | 22:21:25
    Bloggadress: http://sandraerikssson.devote.se/
  • Mia säger:

    Hej. Är absolut med och tävlar! Dock bloggar jag inte längre och min insta är låst. Men hoppas jag kan vara med ändå!

    Mina söner använder inte napp längre. Och napp till mini är inte aktuellt än. Så om jag vinner vill jag ha ett namnnappspaket till min guddotter Melina.

    Så om jag har turen att vinna vill jag ha dessa.
    ESSKA namnnappar. Anatomiska. Silikon. Stl 2 (3-36mån). I färgerna lila, rosa och vit. Med texten "Melina" på.

    Min mailadress är [email protected]
    Men du har mig på fb annars, Mia Johanna Salonen.

    Kram Mia

    2013-10-05 | 18:28:43
    Bloggadress: http://salonen.bloggplatsen.se
  • Louise Lindberg säger:

    Jag är med och tävlar :)

    2013-10-05 | 18:29:57
  • Jessica säger:

    Vi är med och tävlar!" Nappomanen" här hemma skulle bli mycket glad över dessa fina nappar med sitt namn på :)

    BabyNova Namnnappar, symmetriske, silikon, str. 2

    2013-10-06 | 10:47:59

Kommentera inlägget här: