carolineandersson.blo.gg

Mamma & Sambo

:)

Kategori: Allmänt

Jag som tyckt att denna graviditet gått fort, men nu tycker jag det börjat gå jätte sakta. kanske för man vill på ultraljud snart, å kanske få veta vad det är för en krabat därinne.
Jag har nu blivit säker på att vi ska tjuvkika vad det är för kön, i början va jag helt säker på att inte titta, men nu kan jag inte hålla mig längre. jag måste få veta vad det är. kanske för att jag är hundra på att de är en pojke till.
låt tiden gå lite fortare så man får göra ultraljud!! :)

Till vardagen, idag när olle ska träna tänkte jag att vi följer med till stan för att leka i lekparken, så man slipper sitta här hemma å vänta. Så får barnen ha lite kul samtidigt. :)
Imorgon är sista inskolningen för Troy på sitt dagis, sen på onsdag blir han 15 timmars barn!
att Sommaren snart är slut kan jag inte riktigt acceptera, vart tog den vägen? nästa år är jag förhoppningsvis ledig hela sommaren! så man kan njuta å göra mycket annat kul!! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: