carolineandersson.blo.gg

Mamma & Sambo

dagen

Kategori: Allmänt

jaha, då va det ett tag sedan man uppdaterade igen då. 
Idag har barnen fått gå tbx till Dagis, har varit magsjuka där så dom har fått vart hemma, men nu gick det inte att ha dom hemma längre, så vi får väl se då om vi klarar oss eller ej. 

Idag har jag haft matte, igen. Och jag förstod rätt bra när hon pratade på . 
så jag hoppas att man kan fortsätta att förstå... 

IDag har vi ätit tjockpannkaka med örtig chiliköttfärs, och jag vart chockad, THEODORE ÅT UPP ALLT !
han har aldrig ätit pannkaka hemma, så då fick man bli chockad. 
Och det va faktiskt jätte gott, vilket jag inte trodde , att pannkaka å köttfärs kunde passa ihop. 
Men det gjorde det !!! :)

Dino, han älskar att vara ute å gå! Brukar ta en liten vända med hundarna varje (nästan iaf) dag. Och han tycker det är jätte kul att få följa med. så snart kanske man kan gå lite längre vändor, så man får röra på fläsket lite :)

jag ska försöka klippa ihop lite bilder, så slipper de bli jätte många i en lång rad. :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här: